Vilken uuunderbar dag!

Bortsett från nackspärr har måndagen hittills varit helt fantastisk, särskilt i musikväg! Lyckades komma upp ur sängen vid klockan åtta, bakade chokladscones till frukosten och cyklade sedan ner till kyrkan för att SPELA! Det kliade verkligen i fingrarna efter flera dagars uppehåll, men abstinensbesvären släppte så fort jag tagit plats på orgelpallen. Några timmar senare cyklade jag hem igen, glad och nöjd efter att ha färdigställt min orgelsättning av Kalle Moraeus Underbart! Blev riktigt nöjd, men funderar på att förlänga den lite för att få med lite mer av originalmelodin. Innan jag var tvungen att slita mig från detta fantastiska instrument upptäckte jag dessutom att Losing You av Dead by April (mera känd som Robinson-låten) gör sig mycket bra på orgel. På söndag är jag kantor på två ställen, så jag får försöka att inte låta alla roliga cover-projekt ta upp all övningstid...

Ha det gött!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0