Racerfingrar önskas!

Dagens irritationsmoment: När jag sitter och klinkar på mitt kära piano och då och då försöker mig på en snabb låt, för att om möjligt någon gång i denna världshistoria kunna spela i samma hastighetsklass som Han me' håret (Wells alltså), envisas mina farträdda fingrar med att trilskas något infernaliskt och prompt vägra att ställa upp för sin ägare. Garanterat tjurighetsframkallande, men låta sig besegras av strejkande kroppsdelar? Aldrig! 
Någon som känner igen sig, eller till och med har ett bra tips på hur man tillintetgör strejkande fingrar?? Är det skalnötning som gäller eller finns det några andra bra knep??

Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: emelie

jag har en skitbra! spela det som att allt var punkterat, så att varannan ton blir lång och varanna kort. Skit helt i rytmen som finss, gör sedan tvärtom, så att det tonbytet som gick snabbt innan går snabbt istället. Det funkar verkligen

2010-02-24 @ 21:07:08
Postat av: Annawe

Tack Emelie, låter super! Ska genast prova :P

2010-02-26 @ 11:11:01
Postat av: emelie

jag ser nu att jag skrev lite fel, men du fattar.

2010-02-27 @ 10:51:42
Postat av: Annawe

Haha, jaadå:)

2010-02-27 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0