Song of the Day #6

Solen skiner, det är nästan varmt och jag förstår knappt varför jag sitter framför datorn över huvud taget. Men eftersom jag är här kan jag ju lika gärna skriva lite, vilket jag ju inte precis överdrivit med på sista tiden.

När våren kommer drabbas jag alltid hårt av de beryktade vårkänslorna. En "inget kan stoppa mig"-känsla infinner sig och sinnet sätter 'glad' som standardhumör. Jag traskar omkring och känner mig allmänt lycklig och avslappnad. För mig är dagens låt en synonym till detta humör, alltså passar den ypperligt såhär års. Och skulle optimismen svika, är den genast tillbaka så fort jag trycker på play.



Ha det gött och enjoy the sunshine!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Salome

Anna, Anna, Anna!

Åh, vad kul att höra nåt av dig!! Det var verkligen längesen vi sågs, hur många år sen var det? Svinkul att du hittade mig på fejjan, verkligen!



Hur är det med dig? (juste, det är ballt att du också har typ en musikblogg, då är jag inte ensam.. Haha :) , jag ska bli din stalker! )



Du går på en musikskola, du är grym på att sjunga, spela orgel och massa.. Berätta!!



Förresten så var jag i Slätthög i förra söndan, jag blev fadder åt Agnes och Arnes nya lilla Emelie! Och jag tänker på dig varje gång man kör igenom Klasentorp, eller hette det så? ;)



Massa kramar

2010-04-28 @ 22:35:30
URL: http://musicandlyrix.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå du :) vad kul att du hittade hit! :D Har ingen aning om hur många år sen vi sågs, men 3 elr nåt kanske??



Jodåå, bara fint med mig, sommarlov inom överskådlig framtid så då kan man ju inte må annat än bra ;) nä men gymnasiet till hösten ju, ska bli superkul! Kommer inte håg om du oxå var 94:a, vad ska du gå till hösten isf? :P



Hahaha, japp vår blogg är jätteball! :D blir nyfiken på din, ska nog stalka dig tbax tror jag ;)



Åhh, varför gick jag inte på det dopet?! Men hör av dig när du kommer hit igen så kan vi ses :D (och Klasentorp är alldeles rätt :P)



Om du addar mig på msn: [email protected] så kan vi prata mer :)



Massor av kramar tillbaks!

2010-04-29 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0