Jul...


Nu är det äntligen jul! Jaja, snart i alla fall, åtminstone känns det så. Jag längtar som en galning, så himla mysigt alltihop! Det börjar redan kännas att vintern är på väg, kallt och mörkare på kvällarna och hela det underbara köret! Dessutom planeras det för fullt för alla kommande, fantastiskt roliga julkonserter! På sånglektionerna övas det på 4 låtar: Happy X-mas (war is over), Rockin' around the Christmas Tree (i Miley Cyrus-version som enligt mig inte alls är lika bra som originalet, tyvärr), Mer Jul och My Grown-Up Christmas List. Den sistnämnda hade jag aldrig hört innan, men den är superfin! 

Och så måste jag ju bara passa på att dra ett dåligt julskämt:
- Vad gör orkestern den 23:e december?
-?
- Har julstämning, såklart!

God jul på er! (om än ett bra tag för tidigt, men ändå)
Anna




Kommentarer
Postat av: emelie

haha, lite fyndigt ändån. Och det är ju så organist-livet ser ut typ, jul tre månader om året, men jag tror inte man tröttnar eller? man får se till att göra olika saker varje år

2009-11-06 @ 17:05:41
Postat av: Anna

Jag kommer nog aldrig tröttna på vare sig jul eller orgelspel:)

2009-11-08 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0